25. september 2008

Den amerikanske avis The Wall Street Journal er gået ind i vinhandel. Den New York baserede avis har etableret WSJwine, der tilbyder at levere vin til læsere og andre i 33 stater i USA. Vinene er “kvalitetsvin af super værdi”, i forskellige prisklasser – både hverdagsvin og rariteter.

Kunder kan købe enkeltflasker, kasser eller blandede kasser på www.wsjwine.com eller via telefon eller brev. WSJwine drives af Direct Wines, som styrer salget og levering.

Under den nye ejer Rupert Murdoch’s News Corp har The Wall Street Journal gennemgået en stor forvandling og vinforretningen er altså nyeste skud på stammen. WSJwine bliver i øvrigt introduceret kun få uger efter, at Amazon.com annoncerede, at de nu for alvor går ind i vinhandel også.

Om forfatteren 

Jan Olsen

Jan har drevet VinForum siden 1997 og er dermed en af de mest erfarne online vinskribenter. Læs mere end 5.000 sider om alt fra vinens verden.

Giv en kommentar

Din email adresse offentliggøres ikke. Påkrævede felter er markeret.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
Bay Vine