26. oktober 2005

Professionel golf og vin har længe været knyttet til hinanden, især efter at Greg Norman, Ernie Els og Nick Faldo begyndte at producere deres egen vin. Og nu vil den professionelle PGA Tour markedsføre deres egen vin, som skal sælges i butikker og restauranter over hele USA.

Vinen fremstilles af Bermuda Trinagle Ventures i Californien og det er da også oprindeligt deres idé. BTV har en lignende aftale med krydstogtfirmaet Royal Caribbean.

Vinene vil blive lanceret i 3 forskellige priskategorier; Players Cellars til ca. 100 kr., Champions Select til ca. 150 kr. og endelig Commissioners Private Reserve til ca. 300 kr. Den sidste linie vil kun blive solgt i golfklubber og lignende.

Om forfatteren 

Jan Olsen

Jan har drevet VinForum siden 1997 og er dermed en af de mest erfarne online vinskribenter. Læs mere end 5.000 sider om alt fra vinens verden.

Giv en kommentar

Din email adresse offentliggøres ikke. Påkrævede felter er markeret.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
Bay Vine