• Forside
  • /
  • Blog
  • /
  • Allied Domecq relancerer Mumm Champagne

17. februar 2005

Allied Domecq vil sætte nyt liv i sit champagnemærke Mumm. Det sker med en ny marketingplan og nyt slogan: “Champagne med smag for opdagelse”. Den får også en ny indpakning og målet med det hele er at få en større del af den dyre ende af champagnemarkedet.

Der lanceres en ny top cuvée til sommer og en prestige cuvée i efteråret 2006. De skal supplere årgangs-champagnerne og Cramant de Mumm. Kampagnens tema vil fokusere på ekstraordinære menneskelige bedrifter indenfor sport og opdagelse.

Om forfatteren 

Jan Olsen

Jan har drevet VinForum siden 1997 og er dermed en af de mest erfarne online vinskribenter. Læs mere end 5.000 sider om alt fra vinens verden.

Giv en kommentar

Din email adresse offentliggøres ikke. Påkrævede felter er markeret.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
Bay Vine