14. november 2002

Den amerikanske online vinhandler Wine.com begiver sig nu ind på postordremarkedet. Wine.com har netop udgivet et 4-farvet katalog, der er sendt til 220.000 personer og virksomheder i USA. Wine.com begiver sig således ind i den mere traditionelle virksomhedsmodel, som man kalder “Brick & Mortar”, men ser det selv som en naturlig videreudvikling. CEO Peter Ekman, siger således:”Vi har en stærk position til at blive en førende spiller på katalogsalg. Vi har styr på logistik og distribution og har den førende website i USA”.

Ændringen i Wine.com’s strategi viser (igen), at det er svært at have en “ren” Internet-handel, men at e-handel fungerer som et rigtigt godt og vigtigt supplement til den mere almindelige forretning.

http://www.wine.cm/

Om forfatteren 

Jan Olsen

Jan har drevet VinForum siden 1997 og er dermed en af de mest erfarne online vinskribenter. Læs mere end 5.000 sider om alt fra vinens verden.

Giv en kommentar

Din email adresse offentliggøres ikke. Påkrævede felter er markeret.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
Bay Vine